logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994

برگزاری نخستین همایش مشورتی پروژه های شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام در سال ۹۸

برگزاری نخستین همایش مشورتی پروژه های شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام در سال ۹۸

نخستین همایش مشورتی پروژه های شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام در سال ۹۸،برگزار شد.

همایش مشورتی پروژه های مسکونی نارنجستان ۱،۲،۳ و مانیا،  در روز پنجشنبه  ۲۳ آبان ماه ۹۸، در محل طبقه همکف برج مسکونی نارنجستان ۲، برگزار گردید. در این نشست که کلیه اعضای هیئت مدیره، مهندسین، پرسنل، کارمندان و کارگران شرکت ابنیه آکام و همچنین مشاورین و پیمانکاران پروژه ها حضور داشتند، با استقبال خوب و گرم  اعضای پروژه های جاری شرکت همراه بود. در این همایش که با حضور بیش از ۶۰ درصدی اعضا، همراه بود، چگونگی شروع پروژه ها، شرح مسیر طی شده تا امروز و برنامه های آتی شرکت برای بهبود و روند رو به رشد مسیر  پیش رو، سخنانی ایراد شد و شرکت کنندگان با طرح سوالات و پرسش های خود، ضمن رفع ابهامات، موضوعات مهم خود را مطرح نمودند که تمامی موارد مطرح شده، توسط مدیر عامل شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام پاسخ داده شد.

در این مراسم که با تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید توسط قاری ممتاز کشوری آغاز گردید، با کلیپی به مناسبت میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) زینت گرفت.

در ادامه این مراسم که مهمانان ویژه ای از نواحی ۲ و ۳ شهرداری، همچنین از شرکت‌ها و تعاونی های فعال خصوصی و دولتی حضور داشتند، مهندس عبدالمجیدی شهردار ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۲۲ طی َسخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص)، تعاونی ابنیه آکام را جز تعاونی های فعال منطقه توصیف کرد.

ایشان ضمن بیان اینکه شرکت ابنیه آکام بالغ بر چهارصد ‪ واحد در منطقه ۲۲ در حال احداث دارد ،سوابق نیروهای مدیریتی شرکت را از لحاظ کمی، کیفی و کلیت اجرای کار، در خور توجه دانسته و پروژه های فوق را  توصیف  و آنها را باعث افتخار منطقه دانست. همچنین وی اظهار داشت تعاونی ابنیه آکام از دید شهرداری، کلیه مراحل کار را با دقت و سرعت مطلوب به پیش می‌برد.

مهندس جهرمی، مدیر عامل شرکت تعاونی ابنیه همت، دیگر سخنران این مراسم بود. وی در سخنان کوتاهی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق(ع)، به بررسی عقود اسلامی پرداخته و تعاون را برکتی از سمت خداوند دانستند.

در ادامه مراسم، مهندس پرهیزکار، مدیر عامل شرکت تعاونی ابنیه آکام ضمن تبریک این روزهای مبارک، به شرح کامل هر چهار پروژه پرداخت.

وی ضمن بیان مراحل مختلف خرید زمین و گرفتن جواز ساخت، به تشریح ساخت و ساز پروژه های مسکونی پرداخته و جداگانه هر پروژه را هم از لحاظ مالی و هم فنی بررسی نمودند. ایشان با بیان اینکه جدول هزینه های ساخت بر مبنای پیش بینی قیمت تمام شده و بر اساس تورم سالانه، تعیین گردیده است، خاطر نشان کردند که تمام تلاش مجموعه آکام در جهت افزایش کیفیت مطلوب و کاهش قیمت تمام شده، خواهد بود. در انتهای صحبت‌های مهندس پرهیزکار، جلسه پرسش و پاسخ با حضور ایشان و مهندس کلباسی به عنوان معاونت فنی برگزار و به سوالات اعضا جهت رفع ابهامات  و مسائل مطرح شده، پاسخ داده شد.

پذیرایی و صرف ناهار پایان بخش همایش مشورتی اعضاء پروژه های مسکونی شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام بود.

تاریخ

جولای 15, 2020

دسته بندی

عمومی

اشتراک گذاری