logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994

چارت سازمانی

چارت سازمانی

منشور اخلاقی شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام 

🔮ما عمل به احکام و موازین دین مبین اسلام ، ارج نهادن به کرامت انسانی و شایسته سالاری را جزء اصول اصلی خود می دانیم .

🔮ما به تمومی قومیت ها ، دین ها و مذاهب الهی ، احترام می گذاریم .

🔮ما در محیط کار با رعایت انضباط اداری ، پیراستگی محیط کار و آراستگی پوشش ظاهری ، مطابق با فرهنگ اسلامی و ملی ، سعی در ایجاد فضایی آرام و امن برای کارکنان شرکت تعاونی و مراجعین داریم .

🔮ما برای تقویت روحیه کار تیمی و اعتقاد به باور های فرهنگی ، دینی ملی و پیروی از آن در گفتار و رفتار و در ارتباط با همکاران ، اعضاء و ارباب رجوع با تاکید بر رعایت تقوا ، عدالت ،عزت واعتدال تلاشش می نماییم .

🔮ما تمام تلاشمان را جهت ارتقاء و بهبود مستمر تمامی فعالیت های شرکت تعاونی به کار می گیریم .

🔮ما رعایت و اجرای قوانین و مقررات ، ضوابط اداری ، پرهیز از هر گونه سوء استفاده شغلی ، تبعیض در تعاملات کاری ، حفظ اطلاعات و اسرار سازمان را جزء جدایی ناپذیر ، باور و تعهد خود می دانیم .

🔮 ما تلاش می کنیم تا اعتماد و احترام متقابل میان شرکت تعاونی و اعضا خود ایجاد نماییم ما معتقدیم با یادگیری ، خلاقیت نو آوری و گسترش دانش و مهارت هایمان در کار می توانیم اهداف شرکت تعاونی را ارتقاء دهیم .

🔮 ما کارکنان خود را جزء اصلی ترین سرمایه های شرکت می دانیم و همواره در راستای ارتقاء علمی ، تخصصی و اجتماعی بر اساس توانایی ها و استعداد ها در راستای اهداف شرکت تعاونی کوشا هستیم .

🔮  ما برای پیشبرد پروژه های شرکت تعاونی تا حدامکان از تولیدات با کیفیت و درجه یک داخلی در جهت حمایت از تولیدات بومی و ملی استفاده می کنیم .

🔮 ما تعهد و صداقت در ارائه خدملت ، جلب رضایت حداکثری کلیه ذینفعان ، مشتری مداری وتعاملات سازنده و پویا با طرف های مقابل را از اهداف اصلی شرکت تعاونی می دانیم .

🔮 ما با برنامه ریزی ، افزایش بهره وری و کیفیت خدمات ، بهینه سازی و جلوگیری از تحمیل هزینه های بی مورد و صرفه جویی در زمان به حمایت از  اعضا شرکت تعاونی می پردازیم .

🔮 ما با توجه به صحبت ها و خواسته های مراجعین و اعضاء و حداکثر تلاش در پاسخگویی و ارائه خدمت به آنان ، در جهت جلب رضایت آان می کوشیم .

🔮 ما تمام فعالیت ها را بر اساس روش های مستند و مشخص در چهار چوب اصول و اساسنامه شرکت تعاونی پیش می بریم .

abniehakam
۲ نظرات
  • غلامرضا رستگار
    پاسخ
    نوشته شده در12:12 ب.ظ, فوریه 12, 2021

    سلام و عرض ادب میخواستم جهت مشارکت و ثبت نام در پروژه نارجستان ۴ خدمت برسم لطفا ادرس و شماره تماس شرکت تعاونی رو برام ارسال فرمایید

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت