logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994
 

سخن مدیرعامل

سخن مدیرعامل

بسم اللّه الرحمن الرحیم

ساختن ایرانی آباد و سرافراز آرزوی همه ایرانیانی است که عشق و علاقه به این کشور زیبا و کهن را همواره در دل دارند. ما در شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام با هدف دستیابی به این آرزو و با بهره مندی از متخصصان مجرب و توانمند، با میل و اشتیاقی ماندگار، گام در این راه نهاده‌ایم تا بتوانیم با حضور مدیران کارآمد و استفاده از دانش معماری و مهندسی روز و نیز بکارگیری نیروهای مجرب، با سابقه و خوشنام، اجرای پروژه های خود را در زمانی مناسب و با کیفیتی مطلوب  به اتمام رسانیم و گامی هر چند کوچک در راستای اعتلای نام کشور عزیزمان ایران برداریم.

افق دیدمان بلند، عزم مان راسخ و گام هایمان در راه رسیدن به قله های افتخار در ایران، محکم و استوار بوده و در این راه دست یکایک عزیزانی که ما را یاری می کنند به گرمی و صمیمیت می فشاریم.

ما می سازیم آن گونه که دوام داشته باشد

هدفی که به سویش می رویم انعکاسی است واضح و شفاف از امروز ما، از زمانی که در آن قرار داریم و بر این باوریم که رسیدن به این هدف، مستلزم خواستن است، خواستن و یافتن آنچه ما آن را، دستیابی به رشد و توسعه بی پایان می نامیم. هنگامی که به آینده می نگریم به این موضوع پی می بریم که تنها یک راه برای محقق نمودن چشم اندازمان داریم؛ ساختن پروژه ها و سازماندهی آنها، که این مهم نتیجه یک مهندسی صحیح و قابل اطمینان خواهد بود.

اکنون که متمرکز بر پیشینه خود هستیم و سرگذشت یافته های قبلی خود را مرور می کنیم، برآنیم که باید به آینده نیز نظر داشته و فرصت خدمتگزاری به هم وطنـــــان در جهت ارتقـــــــاء کیفیت زندگی آنان را بدست آوریم.

                                                                                                                                  سعید پرهیزکار

                                                                                                                                      مدیرعامل

abniehakam
۲ نظرات
  • نوشته شده در2:51 ب.ظ, مارس 4, 2021

    با سلام و عرض ارادت
    خدا قوت
    خدا قوت
    بنده دکتر علی رجبعلی استراتژیست در توسعه کسب و کار دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت و دو دوره mba و dba هستم
    انشاالله اگر فقط خدا بخواهد تصمیم به یک سرمایه گذاری در پروژه نارنجستان دو بلوار علوم و فنون دارم حدود ۲۰ میلیارد برای سرمایه گذاری در نظر دارم
    شرایط بنده جسارتا :
    ۳۵% نقد
    ۲۵% شش ماهه دوم ۱۴۰۰
    و الباقی زمان تحویل
    لطفا به شایستگی بررسی و جسارتا قیمت پیشنهادی را بفرمایید
    با آرزوی سلامتی و به روزی
    ۰۹۱۲۱۰۳۲۰۰۳
    الباقی زمان تحویل

  • نوشته شده در7:04 ق.ظ, آوریل 12, 2021

ارسال نظر

نظر
نام
ایمیل
وب سایت