logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994

با حضور شهردار محترم ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تهران، مراسم کلنگ زنی عملیات خاک برداری پروژه “نارنجستان ۳ ” برگزار گردید.

با حضور شهردار محترم ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تهران، مراسم کلنگ زنی عملیات خاک برداری پروژه “نارنجستان ۳ ” برگزار گردید.

مراسم کلنگ زنی پروژه مسکونی “نارنجستان ۳ ” با حضور شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تهران، رییس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مهندسین و کارکنان “شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام” برگزار گردید.
در این مراسم که اعضای هیات مدیره “شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت” و اعضای اجرایی پروژه “مهسان ” به عنوان مهمان حضور داشتند، عملیات خاکبرداری برج مسکونی “نارنجستان ۳” در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع آغاز گردید.
در ابتدای مراسم بعد از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید، رییس هیات مدیره “شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام”، ضمن خوش آمد گویی به حضار، از فعالیت های در خور توجه مدیرعامل شرکت تشکر کرده و سرعت عمل و تشخیص به موقع مهندس پرهیزکار را در اجرای پروژه های جاری از نقاط قوت شرکت تعاونی دانسته و این عمل را شایسته تقدیر دانستند. ایشان وضعیت شاخص “تعاونی نوین ساز ابنیه آکام ” در منطقه را از نکات قابل توجه عنوان نموده و تاکید کردند که هدف والای کلیه پرسنل” نوین ساز ابنیه آکام ” جز خدمت به خلق و رضای الهی نخواهد بود.
در ادامه مراسم مدیرعامل شرکت تعاونی ضمن تشکر و خوش آمد گویی به مهمانان و پرسنل شرکت، به بیان مشخصات عمومی و فنی برج های مسکونی “نارنجستان ۳” پرداختند. مهندس پرهیزکار ضمن اعلام هزینه های کلی خرید زمین، هزینه های جواز و مراحل ساخت پروژه، با توجه به قیمت تمام شده و قیمت کلی منطقه، ارزش افزوده خوبی را برای اعضای پروژه پیش بینی نمودند. ایشان موقعیت خوب پروژه را از نقاط قوت آن دانسته و ابراز امیدواری کردند تا در زمان بندی پیش بینی شده، واحدها به اعضای پروژه تحویل گردد.
سخنران دیگر مراسم مدیرعامل “شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت “بودند. ایشان با بیان اینکه «موجی از شادی قلب مرا فرا می‌گیرد»، خشنودی خود را از پیشرفت پروژه ها و روند رو به رشد دوستان و همکاران سابق خود ابراز نمودند. آقای جهرمی با بیان این موضوع که تعاونی جایگاه ویژه ای را در بازار آینده مسکن خواهد داشت، مدیریت برجسته و شایسته “شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام ” را ستودند. ایشان فاصله کمتر از ۴۰۰ متری با ایستگاه مترو خط ۱۰ و طرح جامع سامانه ترافیکی و دسترسی شمالی پروژه به بزرگراه در حال احداث را از موقعیت های خوب پروژه برشمردند.
شهردار ناحیه ۳ به عنوان آخرین سخنران مراسم، ورود “شرکت ابنیه آکام” به پروژه مسکونی “نارنجستان ۳” را به فال نیک گرفته و اظهار داشتند که با دست توانمند مدیریت تعاونی بخش عمده ای از مشکلات بلوک های اطراف پروژه حل و فصل شود. مهندس محمدی از سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی ها استقبال کرده و این مهم را در بهتر شدن فضای زندگی مردم منطقه و نواحی اطراف ستودنی دانستند. ایشان خواستار برگزاری جلسه مشترک مدیران شرکت با مدیریت های پروژه های همجوار شدند تا از تجربیات اعضای هیات مدیره و مدیرعامل “تعاونی نوین ساز ابنیه آکام” جهت تسهیل مشکلات سایر شرکت ها استفاده گردد.
در پایان، مراسم کلنگ زنی و عملیات خاک برداری پروژه مسکونی “نارنجستان ۳ ” رسما آغاز گردید.

تاریخ

جولای 15, 2020

دسته بندی

نارنجستان ۳

اشتراک گذاری