logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994

مراسم آغاز عملیات ساختمانی پروژه “ نارنجستان۲ “ در روزهای پایانی سال ۹۷ برگزار گردید.

مراسم آغاز عملیات ساختمانی پروژه “ نارنجستان۲ “ در روزهای پایانی سال ۹۷ برگزار گردید.

به مناسبت حلول ماه رجب و در آستانه ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، عملیات ساختمانی پروژه نارنجستان ۲ در محل پروژه آغاز گردید. در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مشاور، پیمانکار ، کارکنان و مهندسین شرکت ” تعاونی عمرانی  نوین ساز ابنیه آکام” و جمعی از اعضای پروژه های ” نارنجستان  ۱و ۲ ” برگزار گردید، به معرفی و بررسی شرایط اعضا و مراحل ساخت پروژه  پرداخته شد.

 مهمان ویژه مراسم، شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲۲ تهران، جناب آقای مهندس محمدی بودند که در پایان مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

نخستین سخنران این مراسم، مهندس امیر اسماعیل تبریزی، مشاور عالی مدیر عامل بودند. ایشان در صحبتهایشان با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و آغاز ماه رجب ، ضمن اشاره به مزیت های پروژه ” نارنجستان ۲ ” متذکر شدند که کمتر پروژه ای در منطقه ۲۲ می توان یافت که ضمن  رسیدن به توافقات و دارا بودن مجوز ساخت، با  قیمت مناسب  جهت خریدار، آماده ساخت باشد. وی تعاونی را رقیب سرسخت بخش خصوصی دانسته و ضمن اشاره به نحوه صحیح مدیریت مالی در تعاونی ها، اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی که در مورد سه بخش اقتصاد دولتی، خصوصی و تعاونی می باشد را  با ارایه توضیحاتی بیان نمودند.

 از دیگر سخنرانان این مراسم، مدیر عامل شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام، جناب آقای مهندس پرهیزکار بودند. ایشان ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام علی (ع)، با  بیان توضیحاتی کلی در مورد پروژه، به تشریح اساسنامه و شرایط قرارداد اعضا پرداختند. موضوعات مربوط به اقساط سال ۹۸ برای پروژه های نارنجستان ۱و۲، قیمت تمام شده هر متر مربع، سیستم ارزش گذاری واحدها و امتیاز بندی پروژه براساس اضافه واریزی از مباحث مطرح شده توسط ایشان بود. مهندس پرهیزکار در بخش پایانی صحبت هایشان، توضیحاتی در مورد موقعیت و ویژگی های پروژه نارنجستان ۱ ایراد نمودند.  سخنران دیگر این مراسم  مهندس کلباسی، معاونت فنی و اجرایی شرکت بودند. ایشان ضمن بیان توضیحاتی در مورد پروژه ، با اعلام این نکته که با حضور تیم اجرایی  قوی و دلسوز در مجموعه شرکت، خاطر نشان کردند تمام سعی وی و همکارانش اجرای بدون نقص، عالی و با کمترین هزینه ممکن پروژه خواهد بود. وی مراحل ساخت و ساز و روند اجرایی مجتمع “نارنجستان ۲” را خدمت اعضا تشریح نمودند.

در پایان مراسم، اعضا از محل پروژه “نارنجستان ۱ ” نیز بازدید نمودند.

تاریخ

جولای 13, 2020

دسته بندی

نارنجستان ۲

اشتراک گذاری