logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994

بهره برداری از پروژه مسکونی نارنجستان ۲ به طور رسمی آغاز گردید.

بهره برداری از پروژه مسکونی نارنجستان ۲ به طور رسمی آغاز گردید.

پنجشنبه ۲۸ مهر ماه طی مراسمی، بهره برداری رسمی از برجهای مسکونی نارنجستان ۲ آغاز گردید. .این مراسم  که در محوطه ی مرکزی مجتمع برگزار گردید، میهمانان ویژه ای داشت : جناب آقای دکتر امانی عضو محترم شورای شهر تهران، جناب آقای مهندس محمدی، شهردار محترم ناحیه ۲ منطقه ۲۲ و هیات همراه و همچنین جناب آقای دکتر جهرمی، مدیرعامل محترم شرکت تعاونی ابنیه همت.
در این گردهمایی، هیات مدیره شرکت، مهندسین، کارمندان، پیمانکاران و تعدادی از مالکین واحد ها، حضور داشتند. شروع مراسم  با تلاوت آیات قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید. مهندس پرهیزکار، مدیرعامل شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام به عنوان اولین سخنران، ضمن تبریک به مالکین محترم، گزارش کوتاهی از پروژه ارائه نمودند. بعد از پخش کلیپی از پروژه های ۵ گانه شرکت تعاونی، جناب آقای دکتر امانی، جناب مهندس محمدی و جناب دکتر جهرمی به ایراد سخنرانی پرداختند و هریک به نوبه خود این موفقیت را به مدیران شرکت و مالکین واحدها، تبریک گفتند. دکتر امانی ارائه سه ساله این پروژه را از دستاوردهای ویژه شرکت تعاونی بر شمردند و مدیران شرکت را به عنوان مدیران با تجربه در عرصه ساخت و ساز ستودند. همچنین شهردار ناحیه ۲ طی سخنانی، پروژه های نارنجستان را الگوی تعاونی های منطقه ۲۲ بر شمردند و بر ساخت و ساز های با کیفیت در منطقه هم چون برج های نارنجستان ۲ تاکید نمودند.
در پایان به تعدادی از مالکین به نمایندگی از سایر اعضای پروژه، کلید واحد و هدیه شرکت، اهدا گردید. همچنین از مدیر پروژه به نیابت از کلیه پرسنل شاغل در مجموعه نارنجستان ۲ تقدیر گردید.
در انتهای مراسم با برش روبان توسط مهمانان و یکی از اعضا به نمایندگی از سایر مالکین و بازدید از برج ها، بهره برداری رسمی از مجموعه نارنجستان ۲ اعلام گردید.
تاریخ

اکتبر 24, 2022

دسته بندی

اخبار, گالری نارنجستان 2, نارنجستان ۲

اشتراک گذاری