logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994
 

همایش مشورتی پروژه مسکونی نارنجستان۳، در روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه سال ۱۴۰۰، در طبقه۱- پروژه، برگزار شد.
این نشست با حضور اعضای محترم پروژه ، اعضای هیئت مدیره، مهندسین، مشاورین ، پرسنل و همچنین پیمانکاران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، برگزار گردید.
ابتدای مراسم با تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید توسط قاری بین المللی نوجوان آغاز گردید . در ادامه، گزارش تصویری از روند اجرای ساخت و اقدامات انجام شده تا کنون به نمایش گذاشته شد.
جناب مهندس حیدر زاده معاونت محترم شهرسازی و معماری ناحیه ۳ شهرداری ، به عنوان مهمان ویژه مراسم طی سخنانی، موقعیت و ویژگی های شهری سایت مهسان را یادآور شده و وجود سرانه های ورزشی، تجاری، فرهنگی، مذهبی و آموزشی آنجا را از نقاط قوت مجموعه برشمردند. سرکار خانم مهندس اسلامی ، به عنوان کارشناس ارشد معماری ، به معرفی پروژه و بیان موقعیت و ویژگی های برج ها پرداختند. درادامه جناب مهندس میر محمد علی، معاونت فنی و اجرایی شرکت، به عنوان سخنران بعدی، شرحی از موقعیت، ویژگی ها و موارد فنی پروژه ، همچنین عوامل موثر بر افزایش نرخ ساخت را تشریح نمودند. جناب مهندس پرهیزکار، مدیر عامل شرکت تعاونی ابنیه آکام نیز، ضمن خوش آمد گویی توضیحاتی در مورد هزینه ها و نحوه تعیین اقساط ساخت ارائه نمودند. ایشان با بیان اینکه جدول هزینه های ساخت بر مبنای قیمت تمام شده و بر اساس تورم تعیین میگردد، تعیین دوره های چهارماهه اقساط را به علت عدم ثبات بازار و نوسانات دایمی در بازه های زمانی کوتاه مدت را اجتناب ناپذیر دانستند. مدیر عامل شرکت خاطر نشان کردند که تمام تلاش مجموعه آکام در جهت افزایش کیفیت مطلوب و کاهش قیمت تمام شده، خواهد بود. وی در ادامه تاریخ رسمی شروع پروژه را با توجه به اولین قسط ساخت اردیبهشت ۹۹ اعلام و پایان پروژه را نیمه دوم سال ۱۴۰۲ پیش بینی نمودند. جناب مهندس تبریزی رییس هیات مدیره شرکت به عنوان سخنران پایانی، ساختار تعاونی را راه گشا و عامل برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانسته و خاطر نشان کردند، تعاونی نوین ساز ابنیه آکام تمام تلاش خود را خواهد نمود تا واحدهای ساختمانی را متناسب با موقعیت جغرافیایی منطقه و به نحو احسن به سرانجام برساند و از اعضا خواستند چون گذشته پشتیبان و یاور خدمتگزاران خود در تعاونی باشند. در پایان مراسم اعضای محترم با طرح سوالات و پرسش های خود، ضمن رفع ابهامات، موضوعات مهم خود را مطرح نموده ،که توسط مدیران شرکت، پاسخ داده شد . در نهایت اعضاء محترم به همراه جمعی از مهندسان به بازدید از پروژه پرداختند.

تاریخ

نوامبر 15, 2021

دسته بندی

اخبار, نارنجستان ۳

اشتراک گذاری