logo

Abnieh Akam CO.

شرکت ابنیه آکام
abnieh.akam@gmail.com
44743996-44743994

آغاز عملیات اجرای فونداسیون پروژه نارنجستان ۳

آغاز عملیات اجرای فونداسیون پروژه نارنجستان ۳

در روزهایی که بحران ویروس کرونا، دنیا را درگیر خود کرده و کشور ما در مرحله خاص اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته است، می‌توان همچنان پرصلابت و پرقدرت ماند، ایمان داشت و امیدوار بود.
در این راستا در روز دوشنبه ۲۵ فروردین سال ۱۳۹‪۹ عملیات اجرای فونداسیون پروژه نارنجستان ۳،متعلق به شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام، طی مراسمی، رسما آغاز گردید.
در این مراسم که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونت فنی و اجرایی و جمعی از مدیران، کارمندان و کارگران شرکت برگزار گردید، مهندس محمدی شهردار محترم ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تهران، به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.
در مجموعه آکام، مراقبت و رعایت کامل دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، جز برنامه های ویژه شرکت بوده و ضمن رعایت این مهم، مراقبت از تعهدات و پایبندی به آن جز الویت های اصلی مدیریت مجموعه میباشد.
لازم به ذکر است، طی جلسه اعضای محترم هیات مدیره شرکت تعاونی، مبلغ و زمان اقساط تعیین و بزودی به اطلاع اعضای محترم پروژه مسکونی نارنجستان ۳، خواهد رسید.
امید است ماحصل تلاش های مجموعه تعاونی، قطعه قطعه بنای خانه هایی شود برای آرامش و آسایش. سایبانی امن برای هموطنانمان، که درد هیچ تلخی به حریم آن خانه ها وارد نشود.
روابط‌عمومی شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام

تاریخ

جولای 15, 2020

دسته بندی

نارنجستان ۳

اشتراک گذاری